Działalność bloga wstrzymana na czas nieokreślony.
Przepraszam.
(Wrócę, jak zorganizuję sobie odpowiednio czas.)

czwartek, 3 września 2015

Cytaty #3



Nie wolno iść na łatwiznę i nie wolno żyć bez celu.
John Marsden – Przyjaciele mroku



Nic jednak nie dodaje człowiekowi sił tak jak złość. Jest lepsza niż bezołowiowa benzyna klasy premium.
John Marsden – Przyjaciele mroku






Okej, jestem częścią swojej rodziny, częścią grona przyjaciół, ale to nie wszystko. Istnieję niezależnie od ludzi, którzy mnie kochają i otaczają
John Marsden – Przyjaciele mroku






Zrozumiałam, że tak naprawdę to bez znaczenia, że miłość może przezwyciężyć te wszystkie głupie nieporozumienia, że ktoś, kto naprawdę cię kocha, wie, co masz w sercu, więc nieważne, czy popełniłeś jakiś błąd. Patrzy ponad twoimi słowami i odczytuje to, co naprawdę czujesz. Jeśli to mu się spodoba, jeśli uzna to za coś dobrego, jest w stanie ci wybaczyć dosłownie wszystko.
John Marsden – Przyjaciele mroku

Kiedy to się skończy, przeżyję swoje załamanie nerwowe. Zapracowałam na nie, jestem do niego uprawniona, zasługuję na nie i na pewno z niego nie zrezygnuję.
John Marsden – Przyjaciele mroku

Gdy stoisz bez ruchu, ludzie mogą przejść obok i cię nie zauważyć.
John Marsden – Przyjaciele mroku

Istnieję niezależnie od ludzi, którzy mnie kochają i otaczają.
John Marsden – Przyjaciele mroku
Była sobie raz dziewczynka, której nie było.
Salla Simukka – Czarne jak heban

Przerażało ją pragnienie, by wydrzeć z drugiego człowieka ducha tylko po to, żeby zakończyć własne piekło.
Salla Simukka – Czarne jak heban

Jak wiele może znieść człowiek? Ile jeszcze będzie musiała wytrzymać? Gdzie jest granica, po której przekroczeniu człowiek po prostu się rozpada?
Salla Simukka – Czarne jak heban

Byłem wyprany z wyobraźni.
Guillaume Musso – Papierowa dziewczyna
Zdarza się, że kobieta spotyka strzęp człowieka i postanawia go uzdrowić. Czasem się jej to udaje. Zdarza się, że kobieta spotyka człowieka zdrowego i postanawia uczynić z niego wrak. To udaje jej się zawsze.
Guillaume Musso – Papierowa dziewczyna

To, co dla jednych jest nieszczęściem, dla innych może okazać się uśmiechem losu.
Guillaume Musso – Papierowa dziewczyna

Trochę ciebie weszło we mnie na zawsze jak trująca skaza.
Guillaume Musso – Papierowa dziewczyna

(...) człowiek jest istotą, która przyzwyczaja się do znoszenia wszystkich upokorzeń.
Guillaume Musso – Papierowa dziewczyna

Książka ożywa dzięki czytelnikowi. To on wlewa w nią życie, tworzy w wyobraźni scenę, na której żyją jej bohaterowie.
Guillaume Musso – Papierowa dziewczyna

Niektóre sprawy łatwo zacząć, ale nie mają sensu, jeśli się ich nie zakończy.
Guillaume Musso – Papierowa dziewczyna

Nie, mój drogi. Twoje kłopoty są moimi kłopotami. Czy nie na tym polega przyjaźń?
Guillaume Musso – Papierowa dziewczyna

Do miłości zdolny jest każdy, ale przyjaźń to prawdziwa próba serca [przysłowie francuskie].
Guillaume Musso – Papierowa dziewczyna

I pomyśleć, że sam stworzyłem tego potwora... - westchnąłem w myślach.
Guillaume Musso – Papierowa dziewczyna

Łączyło nas coś więcej niż zwykła sympatia albo czułość. To nie była też zwykła przyjaźń. Łączyło nas coś niezniszczalnego, coś co rodzi się tylko w dzieciństwie i trwa całe życie na "na dobre i na złe", w praktyce częściej na złe niż dobre.
Guillaume Musso – Papierowa dziewczyna

- I co teraz zrobimy ? - zapytał.
Przytuliłam go.
- Cokolwiek. Byle razem.
Sylvia June Day – Płomień Crossa

Był prawdziwym ekspertem od autodestrukcji, wciąż odrzucał od siebie myśl, że i on miał prawo do szczęścia.
Sylvia June Day – Płomień Crossa

Nie sposób przygotować się na koszmary nocne. Dopadają cię, gdy jesteś najbardziej bezbarwna siejąc spustoszenie i raniąc dotkliwie, a ty jesteś wobec nich zupełnie bezradna.
Sylvia June Day – Płomień Crossa

Czasami miłość nie wystarcza. A jeśli miłość to za mało, należy o niej zapomnieć. więcej
Sylvia June Day – Płomień Crossa


Niemal udało mu się odwrócić moją uwagę od tego, że odkrył przede mną swoją niepewność. więcej
Sylvia June Day – Płomień Crossa













6 komentarzy:

  1. Ten cytat: "Jak wiele może znieść człowiek? Ile jeszcze będzie musiała wytrzymać? Gdzie jest granica, po której przekroczeniu człowiek po prostu się rozpada?" totalnie skradł moje serce... Jest świetny!
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ten cytat jest wyjątkowy, jak i książka z której pochodzi ;)

      Usuń
  2. Niesamowite cytaty. Szkoda, że przy cytatach na zdjęciach nie zostało podane, z jakich to książek.
    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytaty ze zdjęć pochodzą z 3 lub 4 części Jutra. :-)

      Usuń
  3. Świetne cytaty. Uwielbiam takie posty, czasami nawet notuję sobie takie fragmenty, bo później się je miło czyta. :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś miałam taki notesik, w którym notowałam cytaty, ale zabrakło mi miejsca i zrezygnowałam. :-)

      Usuń

© Agata | WS.